Veilig geland - Reisverslag uit Half Moon Bay, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Half Moon Bay, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

03 Juni 2011 | Verenigde Staten, Half Moon Bay

Hallo allemaal,even een kort verslagje van vandaag. Om kwart voor tien vanmorgen Nederlandse tijd vertrokken,na een heel kort nachtje, omdat er nog van alles moest gebeuren. We hebben een goede vlucht gehad, en na 11 uur zijn we in San Francisco geland.
Met de shuttle naar de autoverhuur om de auto op te halen en dan op weg. Was wel even wennen, een lage instap, een automaat,veel drukte op de pad en dan nog een lange dag. Maar we zijn goed aangekomen, een mooi hotel en een heerlijk groot bed. wat zullen we slapen vannacht.
Vanmiddag zijn we naar het strand gewandeld, door een golfcourse heen. Stella,dit is echt iets voor jou. Schitterend zo langs de oceaan.Vanavond een heerlijk visrestaurantje opgezocht.
Allemaal de groetjes en tot morgen.

• 03 Juni 2011 - 17:30

Zjanneke:

hoi marie-l en harry,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    geniet ervan en ik volg jullie op afstand.
    lieve groet zjanneke.

• 03 Juni 2011 - 19:50

Ed Chan Jelle Nils:

Hello guys! Geniet maar lekker van deze spectaculaire vakantie! Jullie hebben het verdiend. En zoals de amerikanen altijd zeggen: Live your dream! We zijn benieuwd naar jullie volgende reisverslag.

Zonnige groetjes vanuit Bleiswijk

• 03 Juni 2011 - 21:31

Ilse:

Hoi Harry en Marie-Louise,

Wat super dat ik jullie zo kan volgen. Toen mijn zussie 2 jaar geleden in China was had zij ook zo'n site. Helemaal geweldig!

De vlucht is nu gelukkig achter de rug (is toch een lange zit) en nu kan het genieten beginnen (is al begonnen als ik zo de foto's zie en het verslag lees).
    Ben benieuwd wat voor een moois we allemaal nog meer te zien krijgen.

Heel veel liefs van Ilse

En...... Genieten hoor! Maar dat komt vast en zeker goed.

• 03 Juni 2011 - 21:41

Mariëlle:

Hey globetrotters,

Heerlijk om ff aan de andere kant van de wereld, in een totaal andere wereld te leven.
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen.
    Ik geniet op afstand mee.

liefs, Mariëlle

• 04 Juni 2011 - 08:49

Jack En Miek:

Ha tortelduifjes, gaaf om jullie zo te volgen! Fijn dat alles goed is gegaan. Ziet er allemaal prima uit daar bij jullie. Goeie temperaturen, mooie uitzichten, kan niet op bij jullie!

Geniet ervan!

Veel liefs,

Jack, Miek en ook namens de jongens

• 08 Juni 2011 - 17:17

Kim:

hee tante en oom!
    eindelijk heb ik jullie profiel gevonden, haha
    volgensmij hebben jullie het wel naar jullie zin??

zijn in ieder geval hele mooie foto's en een dikke huurauto

nog een fijne vakantie!!
    xx kim