Regen, regen, regen,... - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen,... - Reisverslag uit Lompoc, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen,...

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

05 Juni 2011 | Verenigde Staten, Lompoc

Vanmorgen wakker geworden, dacht dat we in Nederland waren. Flinke wind en regen, regen en nog eens regen. En dat in een land waar ze rond deze tijd nooit regen hebben. Eerst maar een tentje opgezocht om te ontbijten. Daarna zijn we naar Hearst Castle http://www.hearst-castle.org/ geweest. Jammer dat het zo regende we hebben daardoor buiten weinig tot geen foto's kunnen maken. Het zag er allemaal erg indrukwekkend uit.
In Cambria wat boodschapjes gedaan en wat gedronken in een internetcafé. Ziet er allemaal wel knus uit, maar wat zijn die koeken(bagels, muffins, etc.) toch allemaal verschrikkelijk groot en zoet. Niet vreemd dat je zoveel dikke Amerikanen ziet.
Bij Morro Bay even uit de auto naar het strand want het was even een klein momentje droog. Bij Pismo Bay was het echt droog, dus zijn we daar even de pier opgelopen, wat een golven. Voor sommige surfers toch nog wat te moeilijk.
We zitten nu in Lompoc, mooie kamer. Net heerlijk gegeten in een steak restaurant en als toetje..... Heerlijk zoete aardbeien die we onderweg in zo'n fruitstalletje gekocht hebben, langs de kant van de weg.
Hopen dat het morgen beter weer is, maar we hoorden vanmiddag al iemand vertellen dat ze dit weer zeker nog tot dinsdag opgeven.

• 05 Juni 2011 - 14:32

Leone En Arjan:

Wat een leuke manier op jullie te volgen. Het weer hier voorspelt niet veel goeds. Heel veel regen ook. In Nunspeet bijvoorbeeld is 64 mm in 1 dag gevallen. Best veel. Zo te zien hebben jullie het, ondanks deze herfstachtige buien, naar je zin. We krijgen een aardige indruk van wat er allemaal gebeurd en gedaan wordt. En Harry was die muffin erg lekker.... :-) Met een beetje (veel) fantasie kun je je trouwens in dat zwembad wanen als die Egyptische farao, Cleopatra. Wat een pracht. Wij krijgen komende week het erg druk. Alle behang hangt, alles geverft en nu vier dagen voor het leggen van het nieuwe tapijt en het plaatsen van ons nieuwe slaapkamer en kasten. Geniet lekker van alles. Tot schrijvens.

• 05 Juni 2011 - 17:21

Bas:

jammer dat het regent groetjes Bas