Highway 1 door Los Angeles - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Highway 1 door Los Angeles - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Highway 1 door Los Angeles

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

06 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen na een uitgebreid ontbijt (wafels met ahorn siroop en boterhammen jam en meer zoetigheid, wat Harry overigens allemaal heerlijk vind) zijn we vrij vlot vertrokken. Het weer vandaag bij vertrek niet veel beter dan gisteren. Eerste stop was bij Santa Barbara de pier op. Want op zondag staat het vanaf de pier tot de Zoo vol met kraampjes van allerlei kunstenaars, was ons verteld. Helaas door het slechte weer, stonden er wel wat, maar niet veel. Wel hele bijzondere figuren (mensen) gezien. Daarna verder gereden. In Ventura naar een subway voor een broodje en naar een starbucks voor een beker koffie. Het begon te regenen dus zijn we weer even verder gereden. Bij Oxnard was het even droog, dus even het strand op om van onze lunch te genieten. Daarna zijn we over de "1" via Malibu en Santa Monica door Los Angeles gereden. Harry heeft gereden, en ik moet eerlijk zeggen, ik had het niet beter kunnen doen. Na een ritje van een uur of 6 zijn we dan eindelijk in ons hotel in Sunset Beach aangekomen. Intussen is het heerlijk weer geworden, waardoor Harry eerst een duik in de oceaan heeft genomen. Tot slot voor degene die ik allemaal lastig gevallen heb over mijn zonneklepje, Harry heeft hem zojuist gevonden in mijn cameratas :-O. Liefs, Marie-Louise en Harry

• 06 Juni 2011 - 07:26

Jaap En Fien:

Hier krijg ik toch zo'n vakantie gevoel van dat is echt genieten Knuffel Fien

• 06 Juni 2011 - 08:52

Annette En Hans:

Ik voel me inderdaad aangesproken over dat zonneklepje....:)) Ben blij dat je t gevonden hebt...haha. Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Geniet er van dan doen wij dat op afstand..
    Liefs Hans en Annette

• 06 Juni 2011 - 09:43

Jack En Miek:

Geweldige foto's weer! Zeker die grijze zeehond. Heb het even ge-googled, schijnt een heel zeldzaam soort te zijn....:-)

Have fun today....

XXX

• 06 Juni 2011 - 10:13

Alessandra / Wilbert:

Dat busje! Geweldig!
    Geniet ervan! Wij gaan jullie op afstand volgen. Mooie foto's.
    Die grijze zeehond is inderdaad apart.

• 06 Juni 2011 - 15:50

Koen:

Haha lekker slim je zonneklepje verstoppen in je cameratas. En maar bij ons blijven zeuren en zeuren en zeuren.

Kus

(PS, Liever geen enge foto's meer van die grijze zeehond.) ;)

• 06 Juni 2011 - 18:42

Jacqueline:

Wat een vreselijk mooi apart busje!! Echt prachtig!

Groetjes en geniet nog lekker van alles

Jacqueline en Tom

• 06 Juni 2011 - 21:01

Mariëlle:

Jullie verdienen dat zonnetje, dus dat komt echt goed.
    Succes dinsdag met je presentatie!!
    Lekker vroeg, dus geen tijd voor een uitgebreid ontbijt...........;-)
    kus Mariëlle (delft)

• 06 Juni 2011 - 21:23

Harry En Mirjam:

Heeft die zeehond nou zo'n verre reis gemaakt of is het een ander exemplaar? Wij hebben hem toch ook al eens (meerdere malen zelfs) in ouddorp gespot? (Dus Jack, we vragen ons af of die nou echt zo zeldzaam is, nu die wereldwijd wordt waargenomen)

Leuk om jullie te volgen. kijken elke dag effies
    groetjes, uhh... greetings ofcourse, van ons allemaal

• 08 Juni 2011 - 10:15

Zjanneke:

Hoi Marie l en Harry,
    Leuk om jullie reisverslag en foto's te zien en ook die 'grijze zeehond'!!
    Jammer dat de skype verbinding niet goed lukte maar het smsje heb ik gelezen.
    Ik blijf jullie volgen.
    Lieve groet,