Bijzondere ontmoeting - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Bijzondere ontmoeting - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Bijzondere ontmoeting

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

08 Juni 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag niet zo veel te vertellen. Harry was vanmorgen al heel vroeg wakker. Rond half 6. Aan zijn presentatie werken? Nee eerst alle mail verwerken en reacties op deze site lezen. Hij is vanmorgen even voor 7 vertrokken naar de DAC voor ontbijt en lezingen. Zelf heb ik geprobeerd uit te slapen en verder lekker rustig aangedaan. Beneden in het restaurant ontbeten en liggen verbranden bij het zwembad. Volgens mij hebben ze daar iets voor bij de Ha-Ra, ultragel of zo? Je moet je natuurlijk wel insmeren. Samen gelunched in het "gaslampdistrict" daarna is Harry weer naar allerlei lezingen gegaan en dacht ik naar het strand te gaan. Helaas (misschien vanwege het kreefteffect maar beter) was er geen strand, dus heb ik langs de haven gewandeld. Veel langer dan ik dacht. Rond 5 uur kwam Harry met Sander (een collega student van de TU Delft, wat is de wereld toch klein) aanzetten. We zijn gezellig ergens een biertje/wijntje gaan drinken, tot Sander weer weg moest. Nog even een broodje bij de "subway" (toch een goede tip van de kids Bastiaansen) gaan halen. En tot slot is Harry dan toch zijn presentatie aan het voorbereiden. "Just in time"

P.S. Dit verslag heb ik op mijn nieuwe speeltje getikt. Liefs, Marie-Louise

  • 11 Juni 2011 - 05:30

    Mohammed Obeid:

    Hard work, Hard work

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry en Marie-Louise

Onze reis naar het zuid-westen van de USA.

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 46298

Voorgaande reizen:

02 Juni 2011 - 26 Juni 2011

Zuid-Westen USA

Landen bezocht: