Laatste dag op DAC. Dolfijn. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Laatste dag op DAC. Dolfijn. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Laatste dag op DAC. Dolfijn.

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

10 Juni 2011 | Verenigde Staten, San Diego

Vanmorgen, voor het eerst sinds een paar dagen weer gezellig samen ontbeten in een restaurantje in de buurt. Daarna is Harry voor de laatste keer naar de DAC gegaan, weer allerlei lezingen gevolgd. Rond half 1 was hij terug en zijn we naar de haven gegaan om ons in te schrijven voor een tocht met een amfibie voertuig. Heel leuk en interessant. Ze zijn hier wel verschrikkelijk trots op de marine. Je ziet hier ook heel veel van de marine. Zo trainen ze met dolfijnen en met zeeleeuwen voor allerlei doeleinden. Na ongeveer een kwartiertje rijden zijn we ergens de haven ingereden. Vandaar hebben we een vaartocht van ongeveer een uur gehad, waarbij we zeeleeuwen, pelikanen en zelfs wilde dolfijnen gezien hebben. Echt gaaf. Vanmiddag nog even een beetje gewinkeld in het winkelcentrum wat ik van de week niet kon vinden (wat niet gek was, want je moest een smal trapje op naar boven, voor je er kwam). Het was wat bouw betreft wel apart, maar stelde verder niet zo veel voor. Heel veel van hetzelfde, en ook weer verschrikkelijk veel eet tentjes. Je ziet hier wel met de dag meer zwervers. Vooral veel oudere mensen die dan met hun hele bezit ( een boodschappenkarretje of een tas vol spullen) langs de straat of in een portiekje zitten te bedelen.
We zijn nu druk bezig uit te zoeken hoe we morgen moeten rijden naar Joshau Tree park.

• 10 Juni 2011 - 07:20

Fien:

Gaaf die Dolfijnen enz .Morgen hoor je meer maar nu komt er iemand in mijn winkeltje knuffel voor jullie Fien

• 10 Juni 2011 - 09:57

Zjanneke:

hallo marie-l en harry,
    als ik het goed heb is het nu vroeg in de ochtend voor jullie en begint vandaag jullie vakantie pas echt.
    iedere keer geniet ik van jullie reisverslag en foto's, echt leuk om dat te volgen.
    ik wens jullie een voorspoedige trip vandaag.
    groetjes, zjanneke.

• 10 Juni 2011 - 16:23

Linda:

Hey <3
    Pas maar op straks word ik nog jaloers
    xxx je dochter

• 10 Juni 2011 - 17:58

Esther:

zo heb ik eindelijk jou harry een keer gezien je ken wel over hem praten marre een foto is toch anders
    en is dit je 2e huwelijks reis
    wou dat lijkt me heerlijk even zonder kids en sores geniet er beide van

groeten esther schreuders

• 10 Juni 2011 - 19:56

Junior:

.......een witte reiger! (nu reageert ie ineens)
    Tof tripje, toch wel indrukwekkend denk ik om daar (top of the world) helemaal je verhaal te kunnen houden.
    Leuk om jullie op deze manier te kunnen bespieden..........veel plezier nog.

• 11 Juni 2011 - 05:37

Mohammed Obeid: