Ziek - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Springdale, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

18 Juni 2011 | Verenigde Staten, Springdale

Onze vaste reporter Marie-Louise werd vanmorgen met buikkramp wakker. Diarree! Imodium gehaald bij de winkel. Toch nog een laatste wandeling in Bryce kunnen maken naar de waterval. Marie-Louise bleef last houden van buikkramp. Toen maar besloten om meteen door te rijden naar onze volgende bestemming: Zion National Park. Onderweg moest Marie-Louise ook overgeven en ging bijna van haar stokje. Om 14:00 aangekomen bij hotel, maar we konden pas om 15:00 inchecken. Dus eerst maar iets gaan eten. Marie-Louise heeft de genuttigde maaltijd meteen weer langs de kant van het parkeerterrein gedeponeerd. Toen we terugkwamen in het hotel nog een half uur in de lobby zitten wachten tot de kamer klaar was. Ik ben toen boodschappen gaan doen en Marie-Louise is meteen onder de wol gekropen. Een schrale troost is dat ze in de meest luxe kamer die we toch nu toe hebben gehad lag ziek te wezen. Er zit zelfs een vaatwasser in. Geen idee wat je met een vaatwasser moet in een hotelkamer, maar we hebben hem wel ;-). Nadat ik op mijn gemakje de boodschappen had gehaald was Marie-Louise nog steeds niet opgeknapt. Toen maar besloten om alleen nog even het park in te gaan. Heb nog een paar leuke wandelingen gemaakt. Helaas voor jullie is Marie-Louise niet alleen de vaste reporter maar ook de fotograaf. Dus vandaag nog geen foto's van Zion. Inmiddels is Marie-Louise weer een beetje aan het opknappen. Dus hopelijk kunnen we morgen samen Zion gaan verkennen. Groetjes, Harry

• 18 Juni 2011 - 04:24

Ex-NL-er:

Wil je niet verontrusten, maar....als toeristen, komen jullie nogal vaak in contact met mede-toeristen? Uit Europa, viz. Duitsland en andere landen getroffen door die rare virus?

Hier (CA) can je (nog steeds) vrij goedkoop medische hulp zoeken/krijgen bij de County Health Clinics. Hoop dat je vrouw er gauw weer bovenop komt. Good Luck en veel plezier nog!

JW

• 18 Juni 2011 - 08:00

Jack En Miek:

He, wat vervelend Wies. Balen voor je. Zo kom je wel weer van je vakantiekilo's af ;-)...Je ligt in ieder geval wel in stijl in die kamer, zeg. Ziet er mooi uit.

Wiesje, heel veel beterschap!

Have a nice day.

Liefs van ons je allemaal.

• 18 Juni 2011 - 09:09

Charlotte:

Hoi!
    Snel beter worden hoor! Anders mis ik te veel van mijn "soap". (In de zin dat ik jullie elke dag volg!)
    Je doet het trouwens niet slecht als stand-in, Harry! Alleen mis ik de prachtige foto's.

Groetjes, Charlotte

• 18 Juni 2011 - 13:48

Ilse:

Hoi luitjes,

Hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat Marie-Louise.
    Heb al jullie verhalen gelezen en sommige foto's zijn natuurlijk voor mij herkenningspunten.
    Ben de laatste week super veel weg geweest dus niet eerder tijd gehad te reageren.
    Maar het ziet er allemaal super uit. Fijn ook dat alles voor jou Harry zo goed verlopen is. Is natuurlijk toch heel erg spannend.

Blijf jullie volgen en stuur jullie vanuit Heeze heel veel liefs en geniet er nog van!

Ilse

• 18 Juni 2011 - 15:03

Fien:

Wat zonde nou. Je weet toch dat je met diaree cola met suiker kunt lepelen Een echt Belgie recept Als je dan niet meer misselijk bent Yoghurt met suiker, beter echt waar???
    We hopen dat je de laatste dagen toch nog kunt genieten Harry verwennen anders moet je alles alleen gaan bekijken dat is helemaal niks .
    Hoop dat je morgen weer de oude bent en dat je Harry niet aan gestoken hebt . Liefs Fien

• 18 Juni 2011 - 15:17

Zjanneke:

Hallo Marie-L en Harry,
    Vervelend dat je een tik van 1 of ander virus hebt.
    Gooi 't er maar uit, want als alle kwade dampen wegzijn, volgt het herstel wat ik je zeker toewens.
    Groetjes,
    Zjanneke.