Helikoptervlucht door de Grand Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Helikoptervlucht door de Grand Canyon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Helikoptervlucht door de Grand Canyon

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

21 Juni 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen voor de verandering de wekker weer eens gezet. We hadden een afspraak staan voor een helikoptervlucht door de Grand Canyon. Vanmorgen om kwart over 8 werden we met een busje opgehaald voor ons hotel. Eerst naar het vliegveldje, inchecken en een veiligheidsvideo bekijken. iedereen werd opgehaald behalve het groepje waar wij bij zaten. Er moesten eerst nog wat controles gedaan worden. Omdat wij een uur moesten wachten, kregen we een gratis foto van ons met de piloot bij de helikopter. we zijn langs de Hooverdam gevlogen en door de de Grand Canyon. Weer heel anders om dat op deze manier te bekijken. We hebben met een boot ook nog een klein stukje over de Colorado rivier gevaren. Daarna weer verder met de helikopter naar de "Walk in the Sky" daar kregen we de tijd om even op ons gemak rond te kijken. Daarna zijn we weer met de helikopter teug gevlogen naar Boulder, waar een busje ons weer terug bracht naar ons hotel. Eind van de middag en vanavond hebben we op "de Strip" in Las Vegas rondgekeken.

• 21 Juni 2011 - 07:00

Fien:

Wat een belevenissen geweldig dat is genieten tot morgen Groetjes Fien

• 21 Juni 2011 - 10:42

Jack En Miek:

Mooie foto's weer! Erg indrukwekkend. Zo leuk, dat we op deze manier mee kunnen genieten! Julie hebben vast geen zin om naar huis te komen....
    Geniet van de laatste dagen.

Liefs

• 22 Juni 2011 - 14:14

Mohammed:

Dat is echt bijzonder.

De foto van de Egyptische piramides vind ik echt prachtig .

• 22 Juni 2011 - 14:17

Mohammed:

Wat is de naam van deze hotel ?