Sneeuw? Gezien. - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Sneeuw? Gezien. - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Sneeuw? Gezien.

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

23 Juni 2011 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Gisteren woestijn gezien en vandaag in de sneeuw gelopen. Vandaag op ons gemak naar Mammoth Lakes gereden. Onderweg een paar keer gestopt bij mooie uitzichtpunten en even een bakje koffie gedaan in Bisshop. Bij Schat Bakkerij. Van oorsprong een Nederlander. Je weet niet wat je ziet als je daar binnen komt. Zoveel soorten koek, brood, broodbak producten, en je kon er zelf je lunch samenstellen (soort brood, beleg, salade enz). Ze hadden er zelfs "volkoren bread" en Delfts blauwe producten. In Mammoth Lakes eerst de spullen op de kamer gebracht, daarna een mooie wandeling gemaakt naar de sneeuw. We hebben ook echt grote vlinders gezien en onderweg vanmorgen een paar adelaars, maar die heb ik helaas niet op de foto vast kunnen leggen. Vanavond wilden we naar een uitzichtpunt en naar watervallen, maar die wegen waren nog afgesloten i.v.m. de sneeuw. We hebben nog wel een scheur gezien van een aardbeving, die eeuwen geleden al heeft plaatsgevonden. Liefs,
Marie-Louise

  • 23 Juni 2011 - 06:08

    Mohammed:

    Geen foto's vandaag !!!!

  • 23 Juni 2011 - 06:11

    Harry En Marie-Louise Broeders:

    Hallo Mohammed,

    Even geduld. Ik moest nog op de upload knop drukken ;-)

    Groetjes en tot volgende week,

    Harry

  • 23 Juni 2011 - 07:28

    Fien:

    Hoi Marie-Louise toen ik vanmorgen je verslag las en de foto's bekeek dacht ik ze moet wel 150 jaar worden voor dat je alles op doek hebt staan .
    Tot morgen knuffel Jaap en Fien

  • 23 Juni 2011 - 09:11

    Zjanneke:

    Hoi Marie-L en Harry,
    Zoals je in het begin in je reisverslag schreef, dat er heel veel donuts en koekontbijt was, zie ik nu dat jullie een broodje gezond zijn tegengekomen.
    Verder weer heel veel mooie natuurindrukken naar ons toegestuurd!!
    Nog een paar dagen en dan 'back home'.
    groetjes,
    Zjanneke.

  • 23 Juni 2011 - 14:37

    Stella:

    Lieve Marie-Louise en Harry,
    Eindelijk even tijd om op jullie verslag te reageren. Het is of ik thuiskom. Wij hebben precies dezelfde reis gemaakt enige jaren geleden. Zion - Yosemite - Mammoth Lakes - Grand Canyon - Las Vegas.(zelfs 2x) en Bryce ( Dit park vond ik het allermooist.) En natuurlijk Death Valley. Wij hebben er niet gegolfd, maar Willem heeft er wel een golfballetje gekocht en wil er ooit nog eens een rondje lopen. (Denk niet dat ik dan meega, wat een hitte!) Geniet nog maar lekker samen. Ik ga maandag op kamp. Ook leuk. Ik weet eigenlijk niet wanneer jullie terugkomen, dus bij deze zeg ik alvast tot in augustus. Groetjes, Stella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry en Marie-Louise

Onze reis naar het zuid-westen van de USA.

Actief sinds 29 Mei 2011
Verslag gelezen: 762
Totaal aantal bezoekers 46453

Voorgaande reizen:

02 Juni 2011 - 26 Juni 2011

Zuid-Westen USA

Landen bezocht: