Cowboy Harry - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu Cowboy Harry - Reisverslag uit Tropic, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

Cowboy Harry

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

17 Juni 2011 | Verenigde Staten, Tropic

Vanmorgen weer naar Bryce NP. We zijn begonnen met een hele leuke en ook pittige wandeling. Eerst heel steil naar beneden in de canyon. Daar hebben we beneden een wandeling door de canyon gemaakt, maar de pad ging dus ook weer naar boven. Een gedeelte van de wandeling heet queens garden, want in een van de rotsen kun je queen Elizabeth herkennen. Sommige van die hoodoo's (uitgesleten rotsen) lijken net mensen of dieren. De indianen gingen hier ook niet wonen omdat ze dachten dat hun voorouders hier leefden. Vanmiddag hebben we ervaren hoe de mensen vroeger te paard of per muildier door deze woeste streken trokken. We hebben dus te paard een paar uur door de Canyon getrokken, heel leuk om dit te ervaren, over die smalle bergpaadjes. Daarna hebben we de auto gepakt en zijn naar het hoogste punt in Bryce NP gereden. Daar hebben we nog een kleine wandeling gemaakt en van het schitterende uitzicht genoten. Toen zijn we terug gereden en hebben bij verschillende mooie punten nog gekeken of een klein stukje gewandeld. We wilden nog een wandeling maken vanavond, maar de lucht werd zo verschrikkelijk donker, dat we dat niet durfden te riskeren. Er kunnen hier verschrikkelijke onweersstormen losbarsten vooral in de zomer periode. We hebben vandaag weer verschillende herten gezien en ik kreeg het eindelijk voor elkaar om zo'n heel klein woestijn of berg eekhoorntje op de foto te zetten, want ze zijn zo verschrikkelijk snel. Weer heel veel groetjes en tot morgen.

• 17 Juni 2011 - 06:58

Fien:

Hallo hallo Van Harte met Theo Dat wisten jullie al want Koen vertelden dat jullie gebeld hebben
    Wat is het daar toch mooi Dus nog een kleine week genieten Knuffel Fien

• 17 Juni 2011 - 09:54

Harry En Mirjam:

Van harte met jullie wizzkid. Trots als een aap natuurlijk!!!!

groetjes

• 17 Juni 2011 - 16:15

Jack En Miek:

Gefeliciteerd met Theo! Maar het was vast geen verrassing... We hebben gisteren nog taart gegeten en het was gezellig. Alles zag er netjes uit! Mooie pics weer... Een reis om jaloers op te worden. Prachtig.

Liefs van ons....

• 18 Juni 2011 - 05:29

Mohammed:

moooooooooooooooi

• 21 Juni 2011 - 19:10

Jeannette En Jacq. :

hai there,

wat een super mooie trip met prachtige foto's.
    had graag in klein koffertje meegegaan.
    zag Theo de vlag uithangen,dus geslaagd,jullie ook van harte.
    geniet nog van een kleine week Amerika...
    de hartelijke groeten van jullie overbuurtjes nr.15.