The angel has landed - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu The angel has landed - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Harry en Marie-Louise Broeders - WaarBenJij.nu

The angel has landed

Door: HarryEnMarieLouise

Blijf op de hoogte en volg Harry en Marie-Louise

20 Juni 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen liep de wekker om half 7 af. Waarom? We hadden een flinke wandeling / klim gepland van zeker 4 uur, dus op tijd weg want anders zouden we op het heetst van de dag flink moeten klimmen. Gelukkig was het knap bewolkt want we hadden een klim van 4,3 km en met een stijging van 453 m voor de boeg. Het eerste gedeelte was al aardig steil omhoog en een behoorlijke klim, maar nog over normale pad. Het laatste stuk (niet toegankelijk voor kinderen) ongeveer nog 800 m was echt langs de afgrond, aan beide kanten, en langs kettingen of soms zelfs zonder, over rotsen en richels omhoog klauteren. (niet nadenken, maar doen, anders durf je het niet). Maar we hebben het gehaald, de top van Angels Landing (top of the world). Daarna weer dezelfde weg terug. Af en toe op ons kont om dat het echt niet anders ging (veel te gevaarlijk). Maar het was zeer zeker de moeite waard. Daarna hebben we de auto gepakt en zijn even terug gereden, naar het begin van het park. Daar hebben we nog een leuke wandeling gemaakt, waarbij je van boven af in Zion Canyon kijkt. Toen weer terug door een donkere lange tunnel en op weg naar Las Vegas. Een flinke zandstorm gezien onderweg met "tumbling weeds" die over de weg voorbij schieten. Vanavond in ons hotel aangekomen en onze ogen uitgekeken!!! Wat een mensen! Wat giga groot! Bijna de hele benedenverdieping is een casino. Morgen kijken we hier verder rond. Liefs van ons twee.

• 20 Juni 2011 - 10:41

Zjanneke:

Hoi Marie-L en Harry,
    Gelukkig dat jullie weer een tocht hebben kunnen ondernemen.
    Ik begrijp daaruit dat Marie-L weer de oude is.
    Mooie plaatjes vanaf verschillende hoogtes, maar wat een klim om er te komen.
    Gaan jullie ook nog je 'gokgeluk' beproeven?
    Nog veel plezier!
    Groetjes,
    Zjanneke.

• 22 Juni 2011 - 14:20

Mohammed:

Wat een prachtige hotel ?????

Dat kun je nooit zien in Nederland